poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Niedostępne Odcinki Na Telefonach

Hejo :D
Jak już wspomniałam w opisie 2 odcinka serialu "Zagubieni" Sezon 2 nie mogę nic zrobić, aby udostępnić niektóre odcinki na komórki, tablety itp., ponieważ nie mam tej funkcji dostępnej. Ale moja SIS znalazła pewne rozwiązanie. A mianowicie, jeśli nie możecie obejrzeć jakiegoś odcinka na yt na moim kanale na telefonie, czy tablecie możecie go obejrzeć na moim blogu w zakładce Moje Seriale, gdzie znajdziecie tytuł serialu i sezon. Wystarczy tylko kliknąć np. Zagubieni Sezon 1 i wtedy w nowej karcie otworzy się strona z wszystkimi odcinkami tego sezonu, które na komórce lub tablecie działają na 100%. Wiem bo sama sprawdzałam ;) Więc jeśli ktoś nie obejrzał jakiegoś odcinka na yt może to zrobić na moim blogu :) Teraz ci co zostali w tyle z niektórymi odcinkami serialu mogą wszystko nadrobić na blogu :D 


Miłego oglądania <3 

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj