czwartek, 16 lutego 2017

♥ Miłość rośnie wokół nas ♥ x3

Hejo :3 

Jak minęły Wam Walentynki? A jak Dzień Singla? XD 
Tydzień temu to szczerze mówiąc się zdziwiłam aktualizacją, że nie dali zadań Walentynkowych ani nic takiego, a SSO zdecydowało dodać zadania Walentynkowe PO Walentynkach xD

Ale nie czepiajmy się szczegółów :P xD
Bo to tylko "szczegół" xD

Przyjacielski Wyścig

Obok stajni Jorvik znajdziemy Lowe Westberg, która przygotowała dla nas wyścig, który musimy po prostu przejechać razem ze swoim przyjacielem! 

Kiedy ukończymy serduszkowy wyścig, dostaniemy serce przyjaźni, które możemy wymienić na super nagrody z koszyka Lowe. SSO ma dla nas kilka różnych upominków przydzielanych losowo, dlatego możemy startować w wyścigu tak często, jak to tylko możliwe!


"Ale to już było... " xD
(pozdro dla tych co zajarzyli XD)

Catherine z kawiarni Stajniabucks i Donald ze Srebrnej Polany tak jak chyba w ubiegłym roku (o ile dobrze kojarzę x3) znowu potrzebują naszej pomocy, więc...
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................

Pomóżmy im! xD

Walentynkowe Sklepy

W Jorvik pojawiły się również sklepy Walentynkowe, m.in. w Moorland, Fort Pinta i Nowej Grani. Mamy okazję kupić tam pluszowe misie do torby - możemy je zakupić TYLKO w trakcie Walentynek ♥

Ulepszenia w grze?

Eh... I stało się...
 JAK MOGLI ONI TO ZROBIĆ?!
Zespół Star Stable w tym tygodniu usunęło niektóre beczki i przeszkody na padoku (cavaletti) w Moorland! 
I gdzie ja teraz będę tradycyjnie "wypróbowywać" swoje nowo zakupione konie?! Albo jak mi się nudziło, to przecież zawsze przeskakiwałam przez te przeszkody na tym padoku!
Jak oni mogli! :C
No cóż...
Ale to nie koniec.
Po jakiego grzyba oni skrócili i ułatwili Tor Wild Bobcat?! 
Przecież on był dobry! -.-
Ale się wkurzyłam xD
Oczywiście nie na Was tylko na SSO x3 
Trzeba się z tym pogodzić... Myślę, że nie tylko ja miałam dobre wspomnienia, np. z padoku z Moorland :P

Nowe Nazwy Klubów!

Sam podtytuł mówi sam za siebie xD Dodano nowe nazwy klubów!
NARESZCIE! xD
Chociaż... Ja już założyłam klub i to z fajną nazwą :P
Ale to i tak dobrze, że dodali nowe, inni będą mieli lepiej znaleźć odpowiednią nazwę c:

Targ Koni

Targ koni Ferdinanda i Eddie rozkłada swój biznes na Arenie w Stajni Jorvik.

Wiadomości Star Stable

Co nowego u GM Ylvy i Matildy? 
Dowiemy się oglądając ten odcinek!






I jeszcze mała informacja.
Co do Q&A to miało się ono pojawić w sobotę, ale niestety nie dałam rady tego nagrać, więc myślę, że nagram je w tą niedzielę. To chyba będzie 19 lutego? Tak, chyba tak x3
Odcinek z Walentynkowej Aktualizacji się niestety nie pojawi, ponieważ na razie też nie mam jak go nagrać :/ 
Przepraszam ♥

Mam nadzieję, że fajnie spędziliście Walentynki ♥ A jak nie Walentynki, to chociaż Dzień Singla :P XD

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥ Paula ♥

2 komentarze:

  1. Siemka!
    Chciałam tylko tak szybko dać Ci wskazówkę, żebyś gadżet "Obserwatorzy" wyróżniła w jakiś sposób, nie widać go :c
    Tak przy okazji: Wpadniesz? http://anaimajastarstable.blogspot.com/ z góry dziękuję i proszę, abyś zostawiła jakąś opinie, bardzo mi to potrzebne:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo :)
      Oki, postaram się to zmienić, dziękuję za radę :)
      Wpadnę na pewno i ocenię :D
      Paula :3

      Usuń


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj