poniedziałek, 24 lipca 2017

Zadania z fabułą?

Hej :)
Przejdę od razu do rzeczy. Może widzieliście już pewien bardzo interesujący obrazek na Facebooku Star Stable Polska? Nie? To zobaczcie...



Czyja to może być czapka, hmm...? Poczytałam trochę komentarzy pod postem na FB i wielu uważa, że to czapka Thomasa Moorland. Ja to ja, więc jak to ja musiałam sprawdzić ten fakt xD Wybrałam się zatem na wycieczkę do Stajni Moorland, a tam...


↑↑↑

Bardzo fajna czapka Thomasie, naprawdę ;) Czyli już oczywiste, czyja to czapeczka. Albo raczej powiedziałabym... Berecik. Ale mniejsza o szczegóły. 
Najważniejszy fakt jest taki, iż możliwe ( moje przypuszczenia), że nasz Thomas zostanie porwany!!!
Kurcze, dopiero co uratowaliśmy jego syna, a on sam się gubi
 😒😒😒
Thomas powinieneś się bardziej pilnować! 😂😂😂
Wiadome jest, że ojciec Justina jest od samego początku powiązany z naszą bardzo ciekawą fabułą gry Star Stable.
Czyżby w najbliższą środę czekała nas kolejna, ciekawa aktualizacja związana z główną historią gry..?
Jeśli nawet, to mam nadzieję, że to nie będą zadania na pół godzinki 😒😒😒
Mimo to, jeśli będą zadania to się bardzo cieszę, ponieważ w końcu dodają zadania opowiadające magiczną i niebezpieczną historię świata Jorvik, na którą każdy coraz bardziej czeka.
Pozostaje nam czekać... Do środy. To już za dwa dni :D 

To tyle na dzisiaj, trzymajcie się cieplutko :D

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj