środa, 7 września 2016

NOWE ANIMACJE POSTACI! :O

No hej B) xD

W dzisiejszej aktualizacji Zespół SSO przygotowało dla nas niespodziankę :D 
A mianowicie... A co tam xD Sami zobaczcie!


Tak, to są NOWE ANIMACJE POSTACI!!! :DDD
Jej!!! XD

Star Stable uznało, że trzeba było poświęcić trochę czasu na naszych postaciach i oto efekty! Piękne, nowe, odświeżone, wspaniałe i nie wiem co jeszcze (xD) animacje postaci! :D 

Ale to jeszcze nie koniec...
Teraz to My jesteśmy odpowiedzialni za, to kiedy Nasza postać chodzi, a kiedy biega. Dzięki nowej funkcji koniec z automatycznym biegiem — jeśli chcemy biegać musimy nacisnąć Shift na Naszej klawiaturze, aby przyspieszyć. Jeśli chcemy zwolnić, musimy nacisnąć klawisz drugi raz. 

Paddy wraca razem z małymi świnkami!


Paddy Pig zdecydował, aby powrócić ze swoimi słodkimi świnkami do Valedale i mamy teraz szansę na zabranie jednej z nich do domu!

Targ koni
W tym tygodniu Eddie i Ferdinand goszczą na Arenie Stajni Jorvik.

Naprawiona muzyka!
W dzisiejszej aktualce Zespół Star Stable naprawiło również muzykę! :D 

Nowe ubrania
I jak co tydzień... Musimy sprawdzić jakie są nowe ubrania w Centrum Handlowym! :D xD

Kolejny odcinek serialu
Niestety nie wiem kiedy dokładnie się on pojawi ;c Sami wiecie, że rozpoczęła się szkoła :O -.- -,- 
Nawet nie mam nagranej żadnej scenki do odcinka D: Ale w najbliższą niedzielę mam zaplanowane już spotkanie :) Albo raczej dopiero w niedzielę Dx 

Nieudany rajd
Zrozumiałam, że każdy kto miał być na rajdzie miał ważny powód, przez który się nie pojawił. Myślałam, że ustawiłam dobrą datę, bo w niedzielę, ale okazało się, że jednak nie za bardzo xD Tak więc. Nie mam do Was żalu i mam nadzieję, że Wy też do mnie nie macie :c Bardzo lubię swoich widzów i mam nadzieję, że Wy też nadal mnie lubicie :) Postanowiłam, że zrobię rajd kiedy będę miała więcej subskrypcji, kiedy będzie więcej osób, to wtedy będę miała pewność, że więcej osób przyjdzie niż teraz xD :)
To wszystko z mojej strony :) Przepraszam, naprawdę nie wiedziałam, że możecie nie mieć czasu, internetu czy coś... Uwielbiam Was :) Cieszę się, że Wy zrozumieliście mój powód, dla którego było mi smutno :)

Na razie to wszystko :)

♥ Paula ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj