sobota, 3 września 2016

Nowy konik! :D

Hello B)
Dzisiejszy post o... Nowym koniku! xD 
Otóż...
Skończyłam trenować Sparksonga i kupiłam nowego koniczka x] 


Jedziemy do Jeziora Valedale, aby dokończyć trenowanie angliczka :D 



Już po wyścigu... I....



...15 lvl!!!!

A więc jedziemy po Kucyka Walijskiego! :DD

Ale, którego wybrać? :o





Wybór padł na Waniliowego Kuca Walijskiego! W skrócie WKW XD 



 Ale co może być najgorszego w kupowaniu nowego konia? :?
No jasne... Wybór imienia!!! :O

Na szczęście po długim czasie udało mi się je wybrać xP

Brzmi ono...


Podoba mi się :D Vanilla- kojarzy się mi z wanilią, a kuc jest waniliowy xP Taka moja logika XD

To teraz idziemy do stajni! Znajduję moją Vanillępie w boksie w stajni obok bohaterki serialu ,,Zagubieni" - Loveice xD



A to kto?! No bardzo proszę o troszeczkę prywatności xD 



No to dosiadam moją Vanillę :D


I idziemy cię ,,wypróbować" na kawaletti w Moorland xD




Stęp! :D



Kłus! xD






Galop! Galop, galop! xD






Cwał! :3




I to wszystko :P Teraz trzeba mojego kochaniutkiego walijczyka... xD 
Trenować :O



A tutaj macie jeszcze film z zakupem mojego konika :D



Zapraszam do obejrzenia, łapkowania i pisania komentarzy pod tym filmem :)

To wszystko na dzisiaj :)

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj