niedziela, 23 października 2016

Gdzie jest Galopujący Thompson?

Hejoszki wszystkim w tą psiękną (xD) niedzielę!

Szukaliście już może Galopującego Thompsona, którego możemy znaleźć w różnych zakątkach Jorvik od poprzedniej halloweenowej aktualizacji? Ja nie za bardzo xD Pisząc z moją przyjaciółką ze Star Stable- Lailą spytałam się, czy wie gdzie on się znajduje. Ona powiedziała, że wie z pewnego bloga. No i postanowiłam, że ja też zamieszczę listę, w której napisane jest o której godzinie i gdzie pojawia się Thompson.

UWAGA! Informacje te (gdzie i o której godzinie znajduje się Galopujący Thompson) pochodzą z blogu: Star Stable Lana!
Dziękujemy Ci Lana za te informacje! :)

A więc zaczynamy! :)

00:00-Las Złotych Liści
1:00- Głuche Lasy
2:00- Lodowy Las
3:00- Zielona Dolina
4:00- Lustrzane Bagna
5:00- Zapomniane Pola
6:00- Głuche Lasy
7:00- Las Złotych Liści
8:00- Lodowy Las
9:00- Zielona Dolina
10:00- Lustrzane Bagna
11:00- Zapomniane Pola
12:00- Las Złotych Liści
13:00- Głuche Lasy
14:00- Lodowy Las
15:00- Zielona Dolina
16:00- Lustrzane Bagna
17:00- Zapomniane Pola
18:00- Głuche Lasy
19:00- Las Złotych Liści
20:00- Lodowy Las
21:00- Zielona Dolina
22:00- Lustrzane Bagna
23:00- Zapomniane Pola

A tutaj obrazek mojego autorstwa xD 
Specjalnie na Halloween.
Zrobiłam go w Paincie xP



Strasznego Galopującego Thompsona możemy znaleźć w każdym miejscu, ale tylko przez około 10 minut :c 
Ja sama osobiście nie widziałam go ,,na żywo" :/ 
Ale będę próbować dalej! :D

I Wam też życzę wytrwałości w poszukiwaniach! :)

Miłego Halloween! :3

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj