środa, 26 października 2016

Kum, Kum!

Heej :)

Obiecałam. Więc jest :) Obiecałam, że się nie spóźnię ze środową aktualizacją. Dotrzymałam słowa :> 

Wczoraj miałam okropnie wiele nauki z religii. Możecie sobie pomyśleć: "Z religii? Jak to? Z religii można mieć dużo nauki?", a odpowiedź brzmi: Można! 
U nas w gimnazjum nauczycielka od religii jest bardzo wymagająca, no bo wiecie. W gimnazjum jest bierzmowanie i trzeba się do niego bardzo dobrze przygotować. Jest wiele kartkówek z działów, katechizmu (podstawowego i, że tak powiem "rozszerzonego"). Są one co 1-2 tygodnie D: Już mnie głowa bolała okropnie, ale potem przestała, no i siostra mi jeszcze poprawiła humor, gdy pokazała mi nowe stajnie, jakie SSO zamierza wprowadzić w listopadzie, stąd taki wesoły był post z wczoraj :3
I dzisiaj napisałam wszystko i myślę, że powinno być 5 :) Dostałam jeszcze wcześniej też 5 z katechizmu, z fizyki 5 za rozwiązanie przy tablicy zadania :O ! 
Dobra, dość o mnie xD 
Jak u Was? Złapaliście sobie jakieś (według Was) dobre, fajne ocenki? 

Ale przejdźmy już do...

Aktualizacji!!!



ŻABKI! :D 

Nowe zwierzątka do siodła konia! 

Frida Fog (daleka kuzynka Paddy Pig) uwielbia małe żabcie i postanowiła się nimi z innymi! :3
Fridę znajdziemy w Lustrzanych Bagnach. Spośród nich znajdziemy: turkusową za 29 Star Coins, niebieską za 69 Star Coins i klasyczną, zieloną za 199 Star Coins.
Musicie koniecznie zabrać którąś do siebie! :D

Halloween jeszcze trwa!


Zabawa Halloweenowa jeszcze trwa! Jeśli nie zdążyliście złowić jabłek, polować na duchy, zrobić przerażających zakupów, zadań z nieznajomą dziewczynką ani znaleźć "Tomka" (xD), którego znajdziemy wieczorami i w nocy, to macie na to jeszcze czas przez ten cały tydzień! :)

Nowe ubrania!
Jak zwykle co tydzień w Centrum Handlowym znajdziemy masę nowych ubrań i sprzętu!

Targ koni
Targ koni znajduje się w tym tygodniu na Arenie Stajni Jorvik.

Star Stable Show!
Głuchy telefon? To świetna zabawa! Zobaczcie jak grają w nią Matilda i zaproszona Game Master! 

 

"Zagubieni" Sezon 2, Odcinek 6
Będzie gotowy już niebawem. Zostało tylko dodanie muzyki i już :) Zdradzę Wam jaki będzie tytuł tego odcinka xD
Brzmi on: "Jabłko"
:)

Miłego kupowania żabuniek x3

♥ Paulełek  xD ♥  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj