środa, 2 listopada 2016

Cóż to za targ? A co to za koń? xD

Hej :)

Co u Was? :D U u mnie (xD) wszystko jest spoko i jak we wcześniejszym poście mówiłam miałam z religii kartkówkę i dzisiaj dowiedziałam się, że... Dostałam... 1 !!! O.O :O 
..........
.........
Żart XD

Nie przeżyłabym tego chyba xD No dobra bez przesady xP Może bym przeżyła xD Dostałam 5 !!! :D
Ale i tak jestem wkurzona -.- Bo liczyłam na 6 xD 

Ale przejdźmy do dzisiejszej aktualki! :D 

Reanimacja Aktualności



Od następnego tygodnia na kanale YT Star Stable pojawią się nowe filmy informujące nas o aktualizacjach... Czy to oznacza pożegnanie z Matildą? D:
Może dowiemy się w następnym tygodniu ;)

Wędrujący Targ!



Każdy (chyba xD) zna Ferdinanda i Eddie, prawda? Takie dwie osóbki mające swój targ, który rozkładają co tydzień w innym miejscu. Wiecie o kogo mi chodzi, tak? xD

No to w tym tygodniu pojawił się całkiem NOWY TARG, w którym znajdziemy ubrania, dekoracje dla koni i wiele innych rzeczy, których nie znajdziemy nawet w Centrum Handlowym Jorvik City Plaza! :o 

Targ ten będzie pojawiał się od czasu do czasu... Zawsze będzie to niespodzianka! Więc spieszmy się go zobaczyć! :D

A więc jedźmy do Srebrnej Polany zobaczyć premierowe otwarcie Wędrującego Targu! :3 

Drugi (a raczej pierwszy xD) Targ koni
Nasz tradycyjny Targ Koni znajdziemy na Arenie Stajni Jorvik! 

Nie przestraszcie się xD

Może zauważyliście, że na moim blogu pojawiają się różne, dość dziwne rzeczy typu, np. zakładka z tytułem ,,kkoott" xD 
Już wyjaśniam. Na moim blogu przeprowadzany jest pewien "remont" (xD) i zmieniam parę rzeczy, próbuję jak zrobić coś nowego na blogu itp. Wszystko po to, aby blog stał się ładniejszy i nwm... Nowocześniejszy? xD
Jak wyjdzie to zobaczycie fajne (mam nadzieję) zmiany już wkrótce na moim blogu :3

Nowy koniałek!

Po wytrenowaniu Starqueen do 15 lvl postanowiłam kupić nowego konika... 
Miałam w planach kupić teraz Pinto, ale jednak kupiłam... 
Morgana! :D







 Spośród wszystkich wybrałam...




Ją ♥
Gdy tylko się pojawiła skradła moje serce... Ten Morgan jest przecudowny! ♥



No to kupujemy! :D



 Wybrałam dla niej imię... Scarletkiss !
Piękne ♥_♥
Ja tutaj jestem gotowa kupować nowego konika, a tu co? Brak miejsca w stajni -.- XD
A więc wróciłam do Fort Pinta i "wygnałam" (xD) na Wyspę dla Koni... Starmystery xD






"Teletubisie mówią: Papa" XD To właśnie mówi nam Starmystery XD

Upss... Zapomniałam zdjąć jej sprzęt i zabrać kotka O.O 
Haha XD

No to znowu wracamy do mojej przyszłej piękności!




Nadal na mnie czekała ♥ XD




Kupiłam! :D





 Tradycyjne "Powodzenia z nowym koniem!" i tradycyjnie terazzzzz.... Podwózka do stajni oczywiście! xD




Wiem, gdzie się ukrywasz moja piękna morganko xD Widzę cię! xD


 Podchodzę do niej... 



Boże... Jaka ona piękna... Te oczy... Te łatki... 

No to wsiadam!




 A teraz jakiś sprzęt...



Jest cudowna! Ale wiem, że zawsze będzie na drugim miejscu moich ulubionych koni... Pierwsza zawsze będzie Loveice! ♥ xD




Jak dwie siostrzyczki ♥ Te klacze są moimi ulubieńcami ♥ Ja to wiem! x3



Idziemy zatem na Cavaletti (nie wiem czy dobrze napisałam xD) do Moorland!




Super się jeździ! :)
"Wypróbujmy cię" Scarlet! ♥ xD




Stęp!




Kłus! xD



 Krótki galop! (lub wolny galop nie jestem pewna xD)




Galop! ♥



I wreszcie...
Cwał! :)






No.. I.. Eh... xD

Skok! XD



 Latałam z nią w chmurach ♥.♥



Naprawdę jestem w niej zakochana prawie tak jak w Loveice! ☻♥
Mówiłam... Morgany to moja ulubiona rasa! ♥♥♥

Muszę przyznać, że trochę dziwnie było mi ją kupować... Bo może zauważyliście, że ja nie miałam żadnych dwóch koni tej samej rasy. I myślałam, że tak zostanie, ale jak zobaczyłam tego morganka to musiałam go kupić! ♥ Powiedzmy, że to jest siostra Loveice (dla jasności: NIE w serialu! xD).

A tu jeszcze coś co zobaczyłam, gdy wybierałam imię wcześniej dla tego konika...







 Dwa razy "chance"? XD 
Hm... "Interererujące"
XD

A co do Scarlet to... Zostaje mi tylko go...
O.O
TRENOWAĆ! D: 
xD
Życzcie mi powodzenia xD

Czekam na Wasze komentarze na blogu itd... 

PAMIĘTAJCIE!
NIE MUSICIE MIEĆ KONTA NA GOOGLE CZY GDZIE INDZIEJ, ŻEBY WYRAZIĆ SWOJĄ OPINIĘ NA MOIM BLOGU!!! JUŻ NIE MUSICIE MIEĆ ŻADNEGO KONTA!!!

Taka informacja xD
Nie gniewajcie się za Caps Locka. Napisałam tak, żeby wyróżnić tą informację xD


To wszystko co miałam do gadania xD Albo raczej pisania XD

Pamiętajcie odwiedzić nowy targ w Srebrnej Polanie! :)

♥ Paula ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj