środa, 30 listopada 2016

MOJA STAJNIA JUŻ W JORVIK!!! :DDD !!! xD

Witam i o zdrowie pytam XD

Post wyjątkowo dzisiaj wcześnie, ponieważ... Jestem chora O.O 
I z tego powodu... Nie poszłam do szkoły!!! :D XD
Jupi! xD
W mojej miejscowości spadło też... DUUUŻO ŚNIEGU!!! :DD Jeeeeej! ♥
I dla jasności- nie mieszkam w górach xD Można powiedzieć, że mieszkam równolegle do gór xD Ale nie mieszkam też nad morzem :3 xD

Ale dość o mnie, bo mamy ważniejszą sprawę do omówienia...

MOJA STAJNIA!!! :O

Moja Stajnia już jest!!! ♥_♥

Dzisiejsza aktualizacja jest wyjątkowo duuuuża i dlatego Zespół SSO zaczęło już nad nim pracować przed godziną 4 nad ranem! O.O



FAKTY O NOWYCH STAJNIACH:

★ Jak dostanę się do nowej stajni?
Stare stajnie będą automatycznie zastąpione nowymi, w których możesz trzymać 12 koni! Kiedy wejdziecie do stajni, pierwszy bok jest zawsze zarezerwowany dla konia, na którym obecnie jeździcie! 

★ Jak możemy rozbudować stajnię?
Rozbudowa 1 - 14 boksów (1 boks dla konia, na którym jeździsz) 
Rozbudowa 2 - 16 boksów (1 boks dla konia, na którym jeździsz) 
Rozbudowa 3 - 18 boksów (1 boks dla konia, na którym jeździsz) 

★ Na jakim poziomie muszę być, aby rozbudować stajnię?
Zarówno gracze bez Star Ridera i Star Riderzy mogą rozbudować stajnie na 5 poziomie. 

★ Ile kosztuje rozbudowa? 
Każda rozbudowa kosztuje 249 Star Coins! 

★ Jak rozbudować stajnię? 
Jeśli chcesz rozbudować stajnię, porozmawiaj z nowym przyjacielem Johnem, który będzie stał przy każdej stajni. Na pewno możesz liczyć na jego pomoc!




Dzisiaj też pożegnaliśmy się z naszą Wyspą Koni i zamiast niej otrzymaliśmy własny padok, gdzie możemy CAŁKIEM ZA DARMO przenieść naszego konia!
Uwaga: Padoku nie można odwiedzać!


Tutaj macie krótki turtorial jak przenieść konie ze stajni na padok i odwrotnie :)

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej nas!!!

Zeszłoroczne zadania Świąteczne z Radnym ze Srebrnej Polany są już dostępne!

Świąteczne Sklepy pojawiły się też w całym Jorvik i czekają aż zrobimy w nich zakupy :3

Również w Jarlaheim Św. Mikołaj powrócił! To oznacza, że możemy tak jak w tamtym roku wymieniać swoje życzenia, czy fragmenty za prezenty! :D 

Ach.... Jak ja kocham te świąteczne klimaty... ♥♥♥
Mimo pojawienia się zadań, sklepów świątecznych i Mikołaja w Jorvik nadal nie ma śniegu :/
Myślę, że pojawi się on już za tydzień :) !!!

Nowe Wyposażenie Dla Naszych Koni!!!

W Centrum Handlowym pojawiły się nowe sprzęty dla naszych kochanych koni! Sprawdźmy je koniecznie! :D


Zajawka...

Będąc jeszcze przy Jorvik City Plaza... Na angielskim Facebooku znalazłam zajawkę...


Hm... Ciekawe...
Czyżby Miasto Jorvik?
W dzisiejszym odcinku "Star Stable News" na końcu filmu Matilda i Game Master Ylva rozmawiają o mieście Jorvik, które pojawi się za....
TYDZIEŃ!!! :D


"Star Stable News"

A pro po dzisiejszego odcinka "SSN"...
Obejrzyjcie go koniecznie i obowiązkowo zwróćcie uwagę na końcówkę odcinka! :3


Fajnie, że Matilda w nim wystąpiła :3 xD


Targ Koni
W tym tygodniu Eddie i Ferdinand czekają na Ciebie w Srebrnej Polanie, dlatego pojedź i przywitaj się z nimi!


"Zagubieni" Sezon 2, Odcinek 7

Ooooogromne przeprosiny, że odcinek jeszcze się nie pojawił! Ostatnio sprawdzałam, kiedy wstawiałam poprzedni odcinek i... SZOK! 
Nie wstawiłam żadnego odcinka od MIESIĄCA!!!
Miałam na niego mało czasu... Po pierwsze- Szkoła -.-, po drugie- Zajęłam się montowaniem intra na konkurs Amfory, którą serdecznie pozdrawiam ♥ 
Nie myślcie, że skończyłam z nagrywaniem na You Tube, bo tak nie jest. Uwielbiam nagrywać dla Was filmy i póki co nie mam zamiaru z tym kończyć :* ♥

Co do odcinka to ma on tytuł: "Światło Aideen". Ciekawe, prawda? (xD)
Skończyłam go dopiero montować, ale żeby znaleźć jakiś plus w moim opóźnieniu to odcinek ten trwa około 28 minut O.O 
Pobiłam rekord o 6 sekund! XD
Nie wiem, czemu te odcinki teraz mi tak długo zajmują czasu xD
Myślicie, że to fajnie jeśli odcinki mojego serialu długo trwają?
Wyraźcie swoją opinię w komentarzach :)
Nie musicie mieć żadnego konta, aby wyrazić swoją opinię!
Wracając jeszcze do odcinka- zostało mi jeszcze dodanie efektów dźwiękowych i muzyki :)
Myślę, że nie długo pojawi się on na moim kanale :D

Wybaczcie mi za te opóźnienia! 
:* :* :* 
♥♥♥

Ależ się rozpisałam XD

No cóż- długa aktualizacja i chyba te Nowe Stajnie to będzie ogromny przełom w Star Stable ♥ 
Dziękujemy Star Stable za tyle pracy włożonej w tą niesamowitą grę! ♥♥♥

To tyle na dzisiaj :)

Pożegnam się w stylu Game Master Ylvy xD

See ya! ♥

xD

♥ Paula ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj