niedziela, 6 listopada 2016

Nowy Wygląd Bloga! :O

Hej :)
Post raczej będzie krótki, ponieważ chcę Wam przekazać pewną informację :)

Informacja! :D

Nowy Wygląd Bloga
Jak zapewne zauważyliście mój blog się baaardzo zmienił. Pracowałam nad nowym wyglądem bloga dość długo. Szczerze mówiąc najwięcej zabrało mi czasu zrobienie okrągłych zdjęć "Gwiazdki w Jorvik" i "Łowiska" xD
Może nasuwa Wam się pytanie: Dlaczego zmieniłam wygląd?
Już na nie odpowiadam xD
Zmieniłam wygląd bloga dlatego, że poprzedni wydawał mi się nie za bardzo ładny i odpowiedni... Teraz myślę, że moja praca nie poszła na marne :) Uważam, że wygląda fajnie :3

Możecie zauważyć pewne zmiany takie jak:
○ Zniknięcie zakładek: "Łowiska", "Gwiazdki" i "O Mnie".
Zamiast nich pojawiły się zdjęcia, po których kliknięciu przeniesie Was na "byłą zakładkę".
○  Pojawienie się rosyjskiej i angielskiej flagi, po których kliknięciu mój blog automatycznie przetłumaczy się na język danej flagi.
○ Pojawienie się ankiety: "Podoba Ci się mój blog? Oceń go! :)".
Serdecznie zapraszam do głosowania! :D
○ Pojawienie się zegara. Teraz będziecie wiedzieli, która jest godzina! (xD)
○ Pojawienie się "Łącznej Liczby Wyświetleń" na blogu. Dzięki temu będę wiedziała jak dużo osób czyta mojego bloga :3 xD 
○ Zmiana obrazu nagłówka bloga :) Sama je zrobiłam xD Mam nadzieję, że się spodoba <3
○ Nowe tło bloga. Zmienia ono akcent bloga na ciepły :) Żłóty- kolor ciepły, mój ulubiony c:
○ Zmiana koloru, czcionki paska głównego menu. Ładne? xD
○ Zmiana czcionki tytułu posta i gadżetów. Teraz (moim zdaniem) jest ładniejsza ;3
○ Zmiana układu bloga. Zniknięcie bocznego, prawego paska zamiast niego pojawienie się bocznego, lewego paska. Wydaje mi się, że pasek boczny po lewej stronie lepiej wygląda :]

Moim zdaniem mój blog po "remoncie" stał się ładniejszy, przejrzystszy, nowocześniejszy i po prostu... Lepszy? xD 
Jestem dumna ze swojej pracy :) Podoba mi się mój blog :D
A Wam? Podoba Wam się nowa wersja bloga "Star Stable Oczami Pauli"? :) Śmiało i szczerze piszcie w komentarzach, czy podoba Wam się ta "nagła" zmiana :3
(PS Pamiętajcie, że nie musicie mieć żadnego konta, aby napisać komentarz na moim blogu :D )

Czekam na Wasze opinie :* 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥ Paula ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj