niedziela, 13 listopada 2016

Informacja o... NAGRANIU! :D

Wi-wi tam XD

Nadszedł ten dzień... Jaki? O.o 
Ten, w którym informuję Was o spotkaniu z nagraniem! :D 

Odbędzie się ono 26 listopada 2016 roku (sobota) o godzinie 16:30 na serwerze Cookie Valley na Półwyspie Południowego Kopyta obok chatki Hermita :)

Potrzebne mi jest stado Walijczyków, czyli w szczególności następujące osoby:
Constanza Beestone, Lizabeth Friendnest, Ada Friendsea, Rafaela Queenbaker, Drusi Zebralee, Tatiana Hayson, Zsuzanna Loudside, Barbara Riverlund, Lena Mistwater, Sienna Rainbear, Sanna Snowberg, Olympia Ponylake.

Potrzebna mi jest też Vanilia i Daisy czyli oczywiście Ana Sunstep i Laila Greenmountain :)

Potrzebna mi jest też Agata Silvermountain, która gra rolę brązowego Quarter Horsa. :D

W tych odcinkach bardzo dużo występuje stado walijczyków i quarter horse, więc proszę o szczególną aktywność na Star Stable ;D

Jeśli ktoś z niewymienionych osób ma walijczyka to może śmiało przychodzić na spotkanie ;) 
Jeśli nie ma-to nie warto, żeby przychodził, bo nie będzie miał roli, aby wystąpić w odcinkach :/

Każdego poinformuję jeszcze z osobna na poczcie SSO o nagrywaniu :)

A więc to chyba wszystko :)

Mam nadzieję, że dużo osób będzie na spotkaniu :D

Do zobaczenia! :)

Pamiętajcie o nagrywaniu xD

♥ Paula ♥

4 komentarze:

  1. Hejka Paula.<3 Nie wiem czy będę ale spróbuję się pojawić na nagrywaniu.Mówiłam ci już że mam straszne lagi na sso ,więc postaram wbić się na kompa brata,ale nie wiem czy będę mogła nagrywać dłużej niż godzinę. :/ Mam nadzieję że będę mogła wejść. To tyle papa :3
    ~Laila Greenmountain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Laila :)
      No cóż szkoda :c Dobra i ta jedna godzina xD Ale będzie jeszcze dużo takich spotkań ze stadem, więc jakoś uda nam się to wszystko nagrać :) A jeśli nie (a tak bym nie chciała :/) to trzeba by było poszukać jakiegoś zastępce D: Ale mam nadzieję, że to nie będzie konieczne x(
      Paula ♥ :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że się zjawię. :) Mg za wami nie nadążać. :/ ale chyba będę. c:

      Usuń


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj