sobota, 25 marca 2017

♥ Kapelusze GM Ylvy ♥

Siemanko :D

Co się stało, że piszę post w sobotę? 
Jak już kiedyś tam wspominałam, postanowiłam, że zajdą pewne zmiany na moim blogu, a jedną z tych zmian jest częstsze pisanie postów 😏 
Bynajmniej będę się starała częściej to robić 😂 
A więc dzisiejszym tematem na posta są...

♥ Kapelusze GM Ylvy ♥

  A więc zapewne zauważyliście, że 10 odcinków, na których miały pojawiać się coraz to nowe kapelusze GM Ylvy - już się pojawiły. W każdym z odcinków były różne, różniaste, oryginalne, dość starodawne, w stylu dzikiego Zachodu  i takie, których nawet byśmy się nie spodziewali kapelusze, czapki lub ogólnie ujmując - nakrycia głowy 😄
  Jeśli chodzi o mnie to każdy z nich był bardzo fajny 😊
  Zasada wybrania tego jedynego z kapeluszy była prosta - przy, którym filmie z danym nakryciem głowy będzie najwięcej like'ów ten wygrywa i zostaje na głowie GM Ylvy 
   👒👒👒👒👒👒👒👒👒
   A więc zadałam sobie troszkę trudu (to nie było trudne xD 😛😜) i zrobiłam tak jakby małą dokumentację każdego z owych kapeluszy. Który najbardziej Wam się podoba?











Jak na razie wygrywa Kapelusz nr 6 😄😆
Jeśli nadal nie zagłosowaliście na swój ulubiony kapelutek - zróbcie to teraz! Wejdźcie na kanał SSO i głosujcie! Nie wszystko przesądzone 😉

To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że post się spodobał - koniecznie napiszcie w komentarzu, który z owych nakryć głowy podoba Wam się najbardziej! ♥

Do zobaczenia! 

♥ Paula ♥

7 komentarzy:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bardzo fajne są kapelusze i mówię tu zarówno o męskich jak i o damskich wersjach. Ja jestem zdanie, że również jak napisano w https://dla-faceta.pl/meskie-nakrycia-glowy-cylindry-i-meloniki/ to meloniki czy cylindry świetnie można dopasować do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej same kapelusze są bardzo ładne i ja je uwielbiam. Jakiś czas temu czytałam również o kapeluszach w https://mojakosmetyczka.pl/co-warto-wiedziec-o-fedorze-fascynujacy-swiat-kapeluszy/ i właśnie takie kapelusze fedora są dla mnie najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o mnie to ja jestem wielką fanką noszenia kapeluszy i w sumie mam ich trochę. Również jestem bardzo zadowolona z tego co przeczytałam na stronie http://www.faslook.com/news/2020/12/jak-idealnie-dobrac-damski-kapelusz/ i muszę przyznać, że fajnie jest dobrać dobrze idealny kapelusz.

    OdpowiedzUsuń


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj