środa, 29 marca 2017

Złoto na końcu tęczy... I Stormsecret :D

Hejo :D
  Wczoraj, we wtorek, przypomniałam sobie, że to był ostatni dzień na zbieranie tęczy 😥😐 Smutne 😴 
Dlatego postanowiłam ją ostatni raz pozbierać  😉

Oto parę zdjęć:


W oczekiwaniu na pojawienie się tęczy - zrobiłam króliczy wyścig 😁

Tutaj już szukam złota 🌈😎

Zauważyliście tutaj coś podejrzanego? xD 😂
  Zdobyłam sporo kawałków złota, które oczywiście wymieniłam na prezenty, raz bardzo fajne, a raz trochę nie potrzebne. Cóż... Mówi się, że "lepszy rydz, niż nic", prawda?

Kilka razy dostałam pomarańczę, jabłka, marchewki - kiedy złoto było "nie dobre", a 3 razy dostałam okulary, raz czapkę i jeszcze parę innych rzeczy, których nie wymienię, bo zapomniałam jakie to były 😂😂😂
  A Wy zbieraliście ostatni raz złoto? Smutnie pisze mi się to "ostatni raz" - zbieranie złota było naprawdę dobrym zajęciem i przy okazji wspaniałą zabawą 😩😞

  Ale to nie koniec. Jest jeszcze druga część nagłówka tego posta. Jak myślicie, co ona oznacza?
Oczywiście!
Po wytrenowaniu Melodyheart postanowiłam kupić kolejnego, i jak na razie ostatniego na mojej liście (dopóki nie dodadzą nowych ras lub maści 😀), konia, a dokładniej mustanga.
Nie obyło się bez zdjęć, więc przesłałam je Wam poniżej 😉




Ale który mustang będzie wybrańcem? 😲


Teeen 😍😍😍


Śliczniutki mustang 😗😍💖💓


No to kupujemy! 😄


Jej imię - Stormsecret 😍😍😍


Już niedługo zajedzie do mojej stajni! :D 😃😄

Po założeniu sprzętu i ogarnięcie innych takich "pierdół" (😂😂😂) musiałam jej zrobić zdjęcie na tle...
Tęczy! 😍


Podoba mi się te zdjęcie :D Fajnie wyszła na nim moja nowa klaczka 😁



Ten skok 😍😍😍

A teraz wstawiam zdjęcie moje z jedną z moich fanek - Sylvie Oaksmith 💖💖💖
Fajnie, że jesteś 💝😄


Właśnie zauważyłam, że dzisiaj środa - aktualizacja :O 😕😖
Zabieram się za pisanie posta o aktualizacji xD 😛

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj