poniedziałek, 3 lipca 2017

Czas powrócić! :D

  Hej, witajcie ponownie na moim blogu po tej długiej przerwie! 😃

Tak, powróciłam z przerwy w pisaniu bloga. Dlaczego nie pisałam bloga? Hm... Pod koniec roku szkolnego miałam ogrom pracy, która na szczęście się opłaciła 😁 Opłaciła się, ponieważ na świadectwie ponownie mógł zawitać czerwony pasek 😀 
Teraz powróciłam, bo są wakacje: więcej czasu, zero szkoły... Po prostu mówiąc szybko: luz. 😏
Ale nie myślcie, że powróciłam bez żadnych zmian. O nie 😛 Zmiany nadchodząalbo już niektóre nadeszły. Po pierwsze: może zauważyliście, że szablon mojego bloga często się zmienia? Już mówię, dlaczego tak jest. A mianowicie ciągle mi jakoś ten wygląd nie odpowiadał, albo to złe, albo to niedobre. Także mojego bloga czekają kolejne i rychłe zmiany. Już wkrótce 😉 Poza tym zajmę się bardziej moimi zakładkami: łowienie, Crystal Sharks Team ( na tą mam akurat niezły pomysł 😁) i tam jeszcze inne xD

A więc to wszystko w tym poście. Był bardziej informacyjny i wstępny, ale właśnie takiego posta mój blog potrzebował, aby po tej przerwie wprowadzić Was, czytelników w to, co stanie się na blogu.
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, np. o serial, bloga, czy cokolwiek innego, śmiało pytajcie w komentarzach 💗


Papa 💗

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj