piątek, 28 lipca 2017

Fakty z Jorvik - pamiętacie?

Hej :)

Jak może zauważyliście powoli wprowadzam kilka szczegółów na moim blogu - tak jak postanowiłam, tak wypełniam swoją misję 8) xD
Zauważyliście je?
Po tytule posta zapewne spodziewacie się jednego - "Już niedługo Fakty z Jorvik na moim kanale?", odpowiedź brzmi - tak. Po prostu - tak.
Nagrałam potrzebny materiał, teraz muszę to fajnie zmontować, bo to nie jest zwykła seria, którą zmontuję "na aby, aby", ale seria, w której pokażę, na co stać moją wyobraźnię! Brzmi bojowo xD Ale to prawda. Wiem... "Fakty z Jorvik" zapowiedziałam... Siedem miesięcy temu O.O Możliwe, że większość z Was o nich zapomniała, ale ja - nie. Jeszcze nie widziałam serii, która będzie choć trochę podobna do jakiejś innej serii na innych kanałach o SSO. Ta seria jest moim oryginalnym pomysłem. Włożę w nią całe swoje serce, wysiłek i jeśli coś nie wyjdzie - nie dam się złamać, będę próbować, aby ta seria doszła do perfekcji ♥ Dlatego z góry uprzedzam, że zmontowanie tego może trochę potrwać... Ale na to co jest dobre, niestety trzeba czekać.

Jeśli czytając ten post, nadal nie rozumiesz, o co chodzi z tymi faktami, to dla przypomnienia, krótki filmik o tym, który wrzuciłam siedem miesięcy temu na kanał.


No to tyle w tym poście. Trzymajcie się, pa ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj