wtorek, 31 stycznia 2017

Konkurs ze źrebakami i ciekawostka c:

Siemka, siemka :D

Nie wiem, czemu wczoraj o tym nie napisałam... Nie napisałam, że Zespół Star Stable organizuje...

...KONKURS!

W związku z powstaniem nowej i superowej aplikacji Star Stable Horses SSO organizuje konkurs, w którym musimy podzielić się zdjęciem swojego źrebaka robiąc zrzut ekranu i publikując zdjęcie na Instagramie, oznaczając je jako #StarStableHorses. W opisie mamy podać powód, dlaczego nasi znajomi i przyjaciele powinni zagrać w Star Stable! 
Nagroda to Lifetime Star Rider i 1000 Star Coins!
Mamy czas do 12 lutego, a zwycięzcę SSO ogłosi kilka dni później na oficjalnym Instagramie @starstableonline.

A teraz krótka ciekawostka i ja już chyba wiem, o co w niej biega ;) xD

Ciekawostka

Czy wiedzieliście, że legendarny Galopujący Thompson, którego mamy zawsze szansę spotkać w Halloween jeździ na Jorveskim Dzikim Koniu?



Cóż.... Jeśli o mnie chodzi, to nigdy nie powiedziałabym, że jest to Jorveski Dziki Koń, tylko Shire!
Ale...
Chyba już wiem, czego możemy się spodziewać w jutrzejszej aktualizacji ;D
Albo dodadzą nową maść tego konia, albo po prostu powrócą one ze swoim panem (nie pamiętam jak się nazywa xD). Czyli chodzi mi, że możliwe, że jutro będziemy mieli ponownie okazję spotkać te Magiczne Konie i będziemy mogli je kupić! :D
Przygotujmy sobie na nie około 500 Star Coins, bo jeśli moja hipoteza jest prawdziwa, to nie wiadomo, kiedy ponownie będziemy mogli zabrać jednego z tych koni do swojej stajni...

To tyle na dzisiaj, a i miejcie oko na mój kanał, bo już wkrótce pojawi się specjal na 300+ subskrypcji... :D xD
 ( nie to nie oznacza, że dzisiaj, bo dzisiaj się na pewno nie pojawi xP) 

Do jutra! :D

♥ Paula ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj