środa, 4 stycznia 2017

Nowe Maści Mustangów!

Hejo :D

Co tam u Was? :) Mieliście szampańską zabawę w Sylwka? xD A jak powrót do szkoły po tej świątecznej przerwie? :3 
Jeśli chodzi o mnie to staaaaaaaaaasznie nie chciało mi się iść ;-; Pierwszego dnia jak jeszcze spałam, to jak zaczął dzwonić mój budzik to tak się wkurzyłam, że szok! O.O XD 
Ale dzisiaj już zdążyłam się przyzwyczaić do tej ponownej szkolnej rutyny x/
Będąc jeszcze przy przyzwyczajeniu... Przyzwyczailiście się pisać w dacie 2017 r. zamiast 2016 ? :3
Ja jeszcze się czasem mylę xD 

Ale przejdźmy już do aktualizacji, bo moim zdaniem jest fajowa :D

Ale najpierw... Wstawię zdjęcie mojej sis i dwóch proroków, którzy przepowiedzieli dzisiejszą aktualizację xD


Tymi prorokami są...
Ja i Laila XD

Dzień wcześniej (we wtorek) rozmawiałyśmy właśnie o tym, że mogliby dodać w końcu jakieś nowe maści mustangów, następnego dnia po szkole, "paczę" (xD) na stronkę SSO a tu... Nowe Maści Mustangów! O.O :O 

Może spróbujemy przewidzieć następną aktualizację Laila? xD

Nowe Maści Mustangów!

No jak mówiłam, albo raczej razem z Lailą przepowiedziałam (xD), w dzisiejszej aktualizacji znajdziemy na Farmie Marley'a 3 nowe maści mustangów! Są to maści: dwie dereszowate i tarant :3 (nie jestem pewna czy dobrze napisałam xD)


Baaardzo podoba mi się tarant :3 Taki z niego dalmatyńczyk XDDD I ten jego słodki, różowy nosek ♥

Nowe nowości! xD

W Centrum Handlowym Jorvik City "Plaża" (xD) znajdziemy coś dla nas i dla naszego konika :]


Święta i Sylwek!

Ten tydzień jest ostatnim, w którym możemy pomóc Radnemu w świątecznych przygotowaniach (wreszcie je zrobiłam! :OO xD), powymieniać świąteczne fragmenty na życzenia, a życzenia na prezenty (a na prezenty właśnie ja nie mogę wymienić -.- Nie byłam grzeczna w tym roku? :c Znaczy w tamtym XD?) i kupić nowości sylwestrowe oraz popuszczać fajerwerki! :3

Targ Koni

W tym tygodniu znajdziemy go w Fort Pinta :)

Star Stable News!

Game Master Ylva i Matilda przygotowują się na nowy sezon SSN, ciekawe co dla nas przygotują w tym roku :o

"Zagubieni" Sezon 2, Odcinek 8

Wiem, że na niego czekacie bardzo długo :c To tak jak ja xD Zaczęłam go montować, mam już 9 minut tego odcinka (xD), ale niestety pod koniec tego 8 odc występują walijczyki (taki spojler xD), których nadal jeszcze nie zebrałam w odpowiadającej mi ilości :c 
Uzbrojmy się w cierpliwość x3

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2017! 

♥ Paula ♥

2 komentarze:

  1. Hmm może odgadniemy.Kto wie? xD Fajna fotka. :3 To kiedy zgadujemy przyszłą aktualizację? Laila Greenmountain c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah to spróbujmy! XD Też mi się podoba :) Nawet dzisiaj możemy zgadnąć xD

    OdpowiedzUsuń


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj