środa, 25 stycznia 2017

Zadania w Mieście Jorvik! :)

Hejo :D 

Przepraszam, że tydzień temu nie było postu ani filmu z aktualizacji, ale już to Wam wyjaśniłam w krótkim filmiku... A mianowicie byłam po prostu chora... Gorączka, kaszel, katar eh... Nikomu tego nie życzę :/ Na szczęście jestem już w 95% zdrowa - w 5% chora bo nadal kaszlę xD Ale mniej :>
A co u Was? :D
Zaczęliście ferie zimowe? Ja zaczęłam właśnie w tym tygodniu! :D

Przejdźmy do aktualizacji, która bardzo mi się spodobała :D

Czapki Anni



Oto Anni! Anni znajdziemy od teraz na Placu Aideen, otwierającą nowy sklep z czapkami! Jednak zanim go otworzy potrzebuje jeszcze naszej pomocy... Pójdźmy i sprawdźmy w czym! c:

Karmiciele Ptaków


Na placu Aideen znajdziemy nie tylko Anni, ale też starszego mężczyznę, który martwi się o ptaki na placu... Zatem porozmawiajmy z nim i pomóżmy ptakom :3

"Zagubieni" przyjaciele xD

Sierra ma spotkać dwójkę przyjaciół w Upadku Gubernatora, ale martwi się, że zgubili się po drodze. Spotkaj się z Sierrą i sprawdź, czy możesz jej jakoś pomóc!

Podejrzani szpiedzy?

Ktoś podejrzany kręci się wokół Lodziarni Leonarda i próbuje nie zostać zauważony. Czy w Jorvik naprawdę znajdują się sekretni agenci? Spróbuj dowiedzieć się, o co chodzi! 

Aby mieć dostęp do tych zadań, musisz porozmawiać z Iris na Placu Aideen o Lodziarni Leonarda.

Targ koni

Ferdinand i Eddie rozkładają swój biznes w tym tygodniu w Srebrnej Polanie. Na pewno potrzebują w czymś pomocy, więc nie zapomnijmy do nich zerknąć c:

Sklep Life Time!

Ci, co mają Life Time i przy okazji mają dostęp do sklepu LT w Moorland (czyli m.in. ja xD) znajdą w tym sklepie coś nowego... Co to takiego? :o

Star Stable News!

Matilda ma swoją czapkę, a Game Master Ylva jeszcze nie, dlatego może jak pamiętacie z tamtego tygodnia - przy którym filmie z daną czapką Ylvy będzie najwięcej like'ów - taką czapkę będzie miała na stałe nasza Game Master :) 
"Like'ujemy" i wybierzmy! xD



To wszystko na dzisiaj :D

♥ Paula ♥


4 komentarze:

  1. Hej, czytam twojego bloga i jest super, tylko czemu ściągasz pomysły od Melissy Seahall? Chodzi mi o zakładkę Łowiska. To nie jest hejt - potraktuj to jako nauczkę, że nie można od kogoś zgapiać ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję, fajnie, że Ci się on podoba :) Eh.. Wierz mi lub nie, ale nie ściągałam pomysłu od Mel. Jest cenioną blogerką i ma super bloga. Jest wiele innych blogów, jak i blogerów, którzy chcieliby pomóc czytelnikom w paru drobiazgach na sso i zakładki Łowiska, które właśnie pomagają w wielu zadaniach naprawdę często można spotkać na niemalże prawie każdym blogu. Dużo blogerów postanawia założyć takie zakładki dla czytelników, aby im po prostu pomóc w zadaniach. Nie "zgapiłam" od niej :) Po prostu jak inni - chcę pomóc czytelnikom właśnie np. w łowieniu ryb w sso c: Cóż dużo ludzi wpada na ten pomysł i to nie oznacza, że ściągają :)
      Rozumiem Twoje zdanie, szanuję je, ale od nikogo nie zgapiałam c:

      Usuń
    2. No tak... Przepraszam, masz sporo racji :) Jeszcze raz super blog naprawdę :D

      Usuń


♥ ZASADY KOMENTOWANIA ♥
- Nie komentuj posta w kilku komentarzach
- Szanuj innych komentujących
- Kulturalnie wyraź własną opinię na dany temat
- Nie przeklinaj